Jakie warunki powinien zapewniać hotel pracowniczy?

Wiele firm wysyła swoich pracowników na wyjazdy służbowe w różne części kraju. Pracodawcy muszą w tym wypadku zapewnić swoim podwładnym noclegi. W interesie firmy jest to, by tymczasowy dom pracowników był dla nich komfortowy – jeśli będą oni zadowoleni z pobytu, wypoczęci i najedzeni ruszą wykonywać swoje obowiązki, z pewnością przełoży się to na ich wydajność i lepsze wyniki.

Jaki hotel wybrać?

Osoby, które pracują z dala od domu, po pracy nie marzą o niczym innym, jak ciszy i spokoju. Dlatego szukając dla nich hotelu pracowniczego, warto postawić na obiekt znajdujący się wśród zieleni, z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Dobrze, by hotel oferował śniadania. To ogromne ułatwienie dla pracowników, którzy rozpoczynają pracę wczesnym rankiem, a przed pierwszym spotkaniem z klientem mogą zjeść ciepły posiłek i napić się kawy. Hotel dla firm powinien oferować praktycznie urządzone pokoje, w których poza łóżkiem z szafką nocną znajduje się też stolik lub biurko, przy którym można komfortowo popracować przy laptopie lub dokumentacji. Wysłany w delegację pracownik z pewnością ucieszy się, jeśli w pokoju będzie miał telewizor. Kolejną rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest okolica hotelu. Nawet jeśli dany obiekt nie ma np. swojego basenu, warto wybrać taki, w którego najbliższej okolicy znajduje się pływalnia, sauny itp. To pozwala pracownikom na zakosztowanie odrobiny relaksu po ciężkim dniu pracy.

Firmowy cennik

Szukając hotelu pracowniczego, warto upewnić się, że ma on specjalną ofertę dla firm. Właściciele hoteli doceniają częste pobyty służbowe swoich gości oraz duże grupy, które pozostają u nich na dłużej. Z tego powodu chętnie oferują im różnego rodzaju zniżki i promocje, aby zachęcić daną firmę do dalszej współpracy. Lojalni goście hotelowi mogą też liczyć na specjalne dodatkowe przywileje, takie jak np. śniadanie serwowane o nietypowej godzinie, czy płatność za usługę do 14 dni po pobycie.